woensdag 26 september 2012

frustrerend als het niet lukt!

Zucht!

Eindelijk had ik de tijd om de lakentjes te gaan borduren voor mijn zwangere collega! 2 meiden krijgt ze helemaal leuk!
Mijn collega is dol op giraffe dus 1 en 1 is 2 op die lakentjes moeten giraffe komen!
Borduurtje heb ik laken heb ik kleuren heb ik ook in huis. Dus hup hup aan de slag!

Kosten wat moeite om alles in te spannen maar ook dat was gelukt! Dus me machine kon aan de slag!
Het leek goed te gaan! Tot dat ik overging naar kleur 2. Toen zag ik dat het toch niet goed ging.

Vragen gesteld op het forum en die zeiden heb je wel de juiste versteviging gebruikt! Niet dus.

Poging 2! Met goede versteviging. Het zit er al heel veel beter uit alleen 1 plekje is toch nog niet goed gegaan. Bij zijn oor gaat de omlijning door het oor in plaats van er om heen.

Vanmiddag/vanavond dan maar poging 3.

Hou jullie op de hoogte!

Groetjes Lenie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten