woensdag 19 september 2012

Al even niks van me laten horen

Al even heb ik niets op mijn blog geplaatst! Dit komt door weinig tijd en gewoon weg geen zin om een verhaal te typen.  Ga beloven weer vaker wat te plaatsen!

Maar stil gezeten heb ik niet! Ben nog steeds druk met m'n webwinkel en heb nog wat leuke kleding stukken gemaakt voor Whitney! (foto's volgen nog) Inspiratie heb ik wel en tijd lukt ook nog.. Maar nu nog leuke winter stoffen! In oktober is het stoffenspektakel pas hier in de buurt dus ik moet even wachten.

Ben ook begonnen met naailes 2x per maand! Weet nog niet wat ik er van moet vinden. We zijn maar met z'n 2en. En de andere dame is echt nog beginner en ik niet. Opzich geen probleem voor mij maar had idee dat de mevrouw die les gaf het allemaal niet zo fijn vind/vond, terwijl ik dit wel heb gemeld. Even afwachten hoe de volgende keer is.

Ook  heb ik de afgelopen periode gehoord dat ik voor mijn werk naar een andere winkel moet. Dit was even slikken maar ja heb toch niets in te brengen. Het hoort bij mijn functie! Nu ik er een beetje aan gewend ben vind ik het wel leuk/spannend. Ben benieuwt hoe het daar gaat!

Ben je nieuwsgierig naar de webwinkel? Neem dan even een kijkje op

MaMa LeN webshop

OF FACEBOOK & TWITTER

facebook MaMa LeN

Twitter MaMa LeN

Als je me gaat volgen maak je kans op prijzen!

Tot het volgende blog!

Lenie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten