zaterdag 1 oktober 2011

Op de stoffenmarkt geweest

Vandaag gezellig met me moeder en schoonmoeder op de stoffenmarkt in Delft geweest! Was nog nooit op een stoffenmarkt geweest. Vond het erg leuk. Heb wat leuke stoffen gevonden voor wat ik wil gaan maken!
hier een foto van de stoffen.


Ook heb ik het patroon abc 96 gekocht! Heb hem al diverse keren voorbij zien komen en vind het zo'n leuk patroon!
Verder wil ik voor me zelf een bodywarmer gaan maken. Voor me dochter een rokje weet nog niet wat voor 1. En wil ook nog een jurk gaan maken uit een oude knippie. Dus genoeg te doen lijkt me zo haha.

De zwarte/witte stof ga ik gebruiken voor een rok voor mezelf uit de knip van oktober.

Groetjes Lenie

1 opmerking:

  1. Leuke lapjes hoor. Ben heel benieuwd wat je er allemaal van gaat maken!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen