zondag 8 januari 2012

bijna heel de familie in mijn kleding

Daar komen dan de foto's van de kleding die ik de afgelopen weken heb gemaakt. In me naailes (waar ik inmiddels mee gestopt ben) heb ik een rok gemaakt. En voor mij en me zusje een jurk.

Afgelopen zaterdag heb ik de jurk voor Whitney afgemaakt een Roos 5011. Hij is niet helemaal volgens de beschrijving. Ik kwam er niet uit hoe het moest me de strikbanden. Dus misschien iemand die me kan helpen? Ga deze jurk zeker nog meer maken vind hem super leuk!
Hier de foto's

 Whitney met der jurk
 Whitney met der jurk
 me zusje met der jurk en whitney
 me moeder me der rok
ik met me jurk

Groetjes Lenie

1 opmerking:

  1. Hoi Lenie,

    Wat de roosjurk betreft: aan allebei de voorpandjes bevestig je een striklint. In de rechterzijnaad laat je een kleine opening en daar haal je het striklint van het linkervoorpandje door, over het achterpand heen en vaststrikken met het striklint van het rechtervoorpand.

    Ik zie dat ik ook een jurk heb gemaakt van dezelfde stof als die jij gebruikt heb voor je zus. Kijk maar op mijn blog. Staat jij zus ook prachtig! Welk patroon heb je voor haar jurk gebruikt?

    Groeten,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen