woensdag 7 maart 2012

Schoonmoeders is ook creatief!

Mijn schoonmoeder maakte vroeger ook al veel kleding zelf. En toen ik zwanger was van Whitney ging ze de knippie weer kopen. En maakte ze pyamatjes voor Whitney.

Pas maakte ze al 2 jurken voor haar zelf die echt super leuk zijn geworden! Ze zou ook gezellig mee gaan naar het stoffen spektakel maar helaas ze moest werken. Dus vroeg ze of ik stoffen mee wilde nemen en of ze dan wat voor Whitney mocht maken! Dus kwam ik thuis met lekker veel stoffen en wat nieuwe abc patronen zodat ik en me schoonmoeder allebei aan de slag konden.

Zie hier de creatie's van me schoonmoeder. Een abc 119 en een abc 101



Grappig dat als je bij google de abc nummers in tikt je maar weinig foto's krijgt bij afbeeldingen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten