dinsdag 16 oktober 2012

Baby Rens is geboren! En nog meer!

6 oktober is hij geboren Rens! Het zoontje van me nicht! Donderdag gaan we op kraamvisite.
Moet natuurlijk nog snel even iets maken! Zoo leuk al die kleintjes die geboren worden! Kan ik me helemaal uitleven hahaha!

Verder heb ik me eerste bestelling binnen via de webwinkel MaMa LeN helemaal blij ben ik!
Vorige week was ons kleine meisje ziek overgeven en diaree buikgriepje waarschijnlijk! En ja hoor toen het eindelijk zondag 14 okt was (stoffenspektakel waar ik al zo lang naar uit keek) was ik ziek ook buikgriep! Maar ik moest naar het stoffenspektakel! Me moeder zei nog Lenie weet je het wel zeker! JA ik moest ik had er zo naar uit gekeken had nodig winter stoffen nodig want ik stond een beetje stil met maken van kleding!
Ik ben er dus ook gewoon geweest en heb weer heerlijk aan alle stoffen kunnen voelen. En natuurlijk kopen! Zowel voor eigen gebruik als voor de webwinkel!

Voor mijzelf ga ik 2 jurken uit de knipmode maken. En voor onze dochter Whitney ga ik een Roos 5011 maken en een rokje uit het allemaal rokjes van mme zsazsa . Ook mijn schoonmoeder gaat nog aan de slag die vind het ook zo leuk om van alles te maken!

En goed nieuws natuurlijk dat naaien weer helemaal in is! Pas was er een stukje bij editie NL op rtl4 Geweldig toch!

Foto's houden jullie te goed als alles klaar is!

Groetjes Lenie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten