dinsdag 20 september 2011

wil zo veel maar geen tijd en kan het nog niet!

Ben echt zo enthousiast over me nieuwe hobby! Kleding enz. maken! Zit veel op Sancho te kijken waar ik veel opsteek, maar ook zie ik daar heel veel leuke dingen voorbij komen in de vitrine!
Heb nu 1x les gehad en ik vind het zo super leuk! Dat ik eigenlijk heel veel dingen wil maken. Maar dat kan ik nog niet.
Wel sla ik alle nummer/namen van patronen op zodat als me dochter wat groter is en mama het kan maken dan nog weet welke het zijn.
Nu ben ik lekker op vakantie en als ik terug ben heb ik mijn 2de les. Zaterdag 1 okt ga ik naar de stoffenmarkt in Delft! Daar heb ik ook veel zin! Heb wel wat makkelijke patroontjes waar ik stof voor wil!
Nou ga nog lekker van de vakantie genieten!

Lenie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten